Майстерня з ремонту металорізальних верстатів
Основним технічним документом при аналізі гідросистеми є сама схема і її опис. По цих документах визначають, яким образом забезпечуються необхідна послідовність робочого циклу, необхідна тривалість і порядок...Далі...
Налагодження апаратури знову освоюваної гідросистеми виробляється одночасно з налагодженням механічних ланок (технологічним налагодженням). Якщо апаратура проходила стендові випробування, налагодження зводиться до регулювання параметрів рідини:...Далі...
Налагодження гідросистем протяжних верстатів є складовою частиною налагодження верстата. Налагодження гідросистем вертикальних верстатів мало відрізняється від налагодження гідросистем горизонтальних верстатів і є першим еталоном налагодження всього зграйка....Далі...
Налагодження гідросистем токарських і фрезерних верстатів роблять у зазначеній вище послідовності. Виключення становлять гідросистеми грандіозностей верстатів і верстатів із програмним керуванням, оснащених приводом, що стежить. У зв'язку...Далі...
Налагодження типових магістралей
Особливості налагодження типових магістралей: Тому що при виконанні кожної фази працює тельки частина гідросистеми, то для її налагодження досить знати функції окремих ділянок і елементів, що становлять робочу магістраль, що описується загальним рівнянням протікання рідини.

Робочу магістраль для даної фази циклу можна розділити на більше короткі магістралі, що здійснюють елементарні функції: регулювання швидкості руху механізмів; И регулювання послідовності дії робочих органів; синхронізацію роботи гідроциліндрів; блокування; розвантаження системи й насоса й ін. Вони є частиною магістралі привода головного руху (подачі) або працюють паралельно з нею. При налагодженні гідросистем необхідно знати особливості цих магістралей.

Регулювання швидкості руху механізмів. Швидкість руху механізмів при робочих і холостих ходах, допоміжних механізмів регулюють шляхом зміни обсягу рідини, що надходить у ситової орган (гідроциліндр або гідромотор) в одиницю часу. Регулювання швидкості, при якому обсяг робочої кисті, що надходить у силовий орган в одиницю часу, змінюється залежно від продуктивності насосної установки (або перерозподілу її між порожнинами силового органа), прийнято називати об'ємним.

На відміну від його дросельне регулювання швидкості здійснюється зміною опору ділянки магістралі гідросистеми. Залежно від потужності привода, тиску в системі, характеру зміни корисного навантаження застосовується той або інший метод регулювання або їхня комбінація. При об'ємному регулюванні швидкості об'ємні втрати дуже впливають на твердість системи.

Цей метод застосовується в приводах великої потужності й у тих випадках, коли для виконавчого органа з місця потрібні підвищені зусилля. Найпростішим прикладом об'ємного регулювання швидкості є схема з регульованим насосом, що подає масло в гідромотор. Від перевантажень система охороняється каламом. Часто застосовують східчасте регулювання швидкості. Кожний з насосів постійної продуктивності, що направляють робочу рідину до гідроциліндра, може бути відключений кранами.

При різній продуктивності насосів може бути забезпечене число швидкостей. Недоліки східчастого регулювання наступні: піки (різке збільшення) тиску при перемиканні щаблів подач, додаткові втрати тиску на керування та ін. Регулювання швидкості переміщення силових вузлів, транспортних і інших механізмів може вироблятися із застосуванням диференціального з'єднання порожнин циліндра. Робоча подача здійснюється при відключеному золотнику.